Jaś Wędrowniczek dba o bezpieczeństwo Gości - Jaś Wędrowniczek - Rymanów

JAŚ WĘDROWNICZEK COVID 19

JAŚ WĘDROWNICZEK

Jaś Wędrowniczek dba o  bezpieczeństwo Gości

 

Aktualne info:

CATERINGI:
DZ.U. Poz. 1871 
ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 23 października 2020 r.
 w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
„9. Do odwołania zakazuje się organizowania innych niż określone w ust. 1 zgromadzeń, w tym imprez, spotkań i zebrań niezależnie od ich rodzaju, z wyłączeniem:
1) spotkań lub zebrań służbowych i zawodowych;
2) imprez i spotkań do 20 osób, które odbywają się w lokalu lub budynku wskazanym jako adres miejsca zamieszkania lub pobytu osoby, która organizuje imprezę lub spotkanie.”,
Prezes Rady Ministrów: M. Morawiecki

HOTEL:
DZ.U. Poz. 1871 z dnia 23 października 2020 r. ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemi
 po ust. 2a dodaje się ust. 2b w brzmieniu:
„2b. Prowadzenie działalności, o której mowa w ust. 9, na terenie prowadzenia usług hotelarskich, jest dopuszczalne wyłącznie dla gości, których pobyt wynosi co najmniej jedną dobę hotelową, pod warunkiem zapewnienia, aby:
1) goście realizowali obowiązek zakrywania ust i nosa, o którym mowa w § 27 ust. 1, do czasu zajęcia przez nich miejsc, w których będą spożywali posiłki lub napoje;
2) goście zajmowali co drugi stolik i odległość między stolikami wynosiła co najmniej 1,5 m, chyba że między stolikami znajduje się przegroda o wysokości co najmniej 1 m, licząc od powierzchni stolika;
3) obsługa realizowała obowiązek zakrywania ust i nosa, o którym mowa w § 27 ust. 1.”,Prezes Rady Ministrów: M. Morawiecki

SZKOLENIA:

Zgodnie bowiem z § 28 ust. 9 pkt 1 rozporządzenia zakazane jest organizowanie imprez, spotkań i zebrań niezależnie od ich rodzaju, z wyłączeniem imprez, spotkań i zebrańdo:
10 osób (obszar czerwony) i 20 osób (obszar żółty) – bez wliczania w to ich obsługi. Dotyczy to również szkoleń, gdyż prawodawca nie wyłączył tej działalności z tego limitu (wyłączenie takie dotyczy organizacji niektórych egzaminów – § 28 ust. 11 2 rozporządzenia).
Szkolenie rozumiane jako spotkanie czy zebranie do 10 osób (obszar czerwony), może się odbyć.

MINISTERSTWO ZDROWIA, DEPARTAMENT PRAWNY, DYREKTOR DAMIAN JAKUBIKDZ. U. Poz. 1871 ROZPORZĄDZENIE RADY MINISTRÓW z dnia 23 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii
  1. d) ust. 9 otrzymuje brzmienie:
- Do odwołania zakazuje się organizowania innych niż określone w ust. 1 zgromadzeń, w tym imprez, spotkań i zebrań niezależnie od ich rodzaju, z wyłączeniem:
1) spotkań lub zebrań służbowych i zawodowych;
2) imprez i spotkań do 20 osób, które odbywają się w lokalu lub budynku wskazanym jako adres miejsca zamieszkania lub pobytu osoby, która organizuje imprezę lub spotkanie.”

Prezes Rady Ministrów: M. Morawiecki


W trosce o zdrowie naszych Gości dostosowaliśmy się do obecnych wymogów sanitarnych. Zarówno w hotelu jak i w restauracji dokładamy wszelkich starań, by pobyt  w Jasiu Wędrowniczku  był bezpieczny. Pomimo tych czasowych niedogodności nadal zapewniamy Państwu komfortowy i atrakcyjny wypoczynek.


HOTEL

  1. Atuty naszej lokalizacji
  • bezpieczne położenie z dala od innych zabudowań pozwala nam zapewnić Gościom prywatność, umożliwia również zachowanie bezpiecznego dystansu społecznego
  • kameralność naszego hotelu to duży plus, ponieważ Goście nie przebywają w zatłoczonych miejscach, a korzystając z części wspólnych nie spotykają dużej liczby osób
  1. Pomieszczenia hotelowe
  • dbamy o czystość i sterylność wszystkich pomieszczeń
  • dokładne czyszczenie i odkażanie z najwyższą dbałością, ma zapewnić naszym Gościm komfort i bezpieczeństwo (ręczniki jednorazowe, zamknięte kosze na śmieci w łazienkach, piloty do TV, telefony).
  • po każdym pobycie pokoje hotelowe są wietrzone przez minimum 30 minut
  • generalne porządki pokoi obejmują także dezynfekcję powierzchni dotykowych – klamek, włączników, blatów, kranów, sedesów, pilotów do telewizora
  • pokoje wyposażono w środki do dezynfekcji rąk 
  • praca personelu sprzątającego   w naszym hotelu  wykonywana jest w maskach lub przyłbicach  i rękawiczkach jednorazowego użytku
  • stosujemy najwyższe normy związane z zachowaniem czystości i jakości prania pościeli i ręczników, które są dostępne dla Gości w pokojach (ręczniki i pościel prane są w temperaturze minimum 60 stopni i cały proces posiada certyfikat Państwowego Zakładu Higieny)
  • podczas sprzątania pokoi, stref ogólnych w naszych hotelach wykorzystujemy środki chemiczne najwyższej jakości.
  • w naszym hotelu  posiłki są serwowane w ramach bezpłatnego room service ,w formie posiłków na wynos na życzenie Gościa lub indywidualnego stolika na sali restauracyjnej 
  1. Nasi pracownicy
  • przechodzą kontrolę stanu zdrowia  przed przystąpieniem do pracy.
  • zostali przeszkoleni  w zakresie ochrony osobistej, ze szczególnym wskazaniem dotyczącym postępowania w ściąganiu rękawiczek i maseczek
  • praca recepcjonisty w naszym hotelu  wykonywana jest w maskach lub przyłbicach  i rękawiczkach jednorazowego użytku
      4. Zalecenia dla Gości
  • recepcja hotelowa obsługuje  jednego Gościa, pozostali Goście proszenii są o zachowanie  2 metrów odstępu
  • zachęcamy Gości do dezynfekcji rąk przed wypełnieniem karty meldunkowej
  • zachęcamy do płatności bezgotówkowych – nasze terminale płatnicze są dezynfekowane po każdym użyciu
  • zalecamy naszym Gościom używanie żelu przed i po zakończeniu transakcji kiedy używany jest terminal płatniczy.
  • przeprowadzamy dezynfekcję stanowisk pracy na Recepcji po każdej zmianie
  • recepcja wyposażona jest w  przegrodę z szyby (plexi) , która odgradza  naszych Gości i pracowników
  • w każdym pokoju hotelowym znajduje się instrukcja jak poprawnie myć ręce
  • udostępniliśmy w naszej recepcji  numer telefonu do sanepidu oraz najbliższego lekarza
  • w sytuacji wymagającej pomocy lekarskiej Gość otrzyma wsparcie w ustaleniu lokalizacji i skontaktowaniu się z najbliższą jednostką medyczną
  • przygotowalismy także specjalny pokój na wypadek oczekiwania Gościa na przyjazd lekarza 

 

RESTAURACJA

  • codziennie wietrzymy salę restauracyjną przez 1 godzinę
  • przed wejściem do restauracji znajdują się środki do dezynfekcji rąk 
  • serwujemy dania bezpośrednio do stolika
  • zachowujemy bezpieczne odległości między stolikami 2 m  ( odległość między blatami ) 
  • stosujemy się do zaleceń odnośnie ilości klientów jednocześnie przebywających na sali restauracyjnej (1 osoba na 4m2)
  • zgodnie z wytycznymi przy 1 stole  może przebywać rodzina lub osoby prowadzące  jedno gospodarstwo domowe
  • w innym przypadku osoby powinny siedzieć pojedynczo przy stoliku lub min 1,5 od siebie i nie naprzeciwko
  • stoliki są dezynfekowane po każdym Gościu oraz oznaczone tabliczką "ZDEZYNFEKOWANO"
  • nasi kelnerzy noszą przyłbice, rękawiczki i dezynfekują ręce po każdej obsłudze Gości
  • usuneliśmy ze stołów flakoniki, serwetniki i cukiernice, podajemy je na życzenie Gości
  • dezynfekujemy środkiem dezynfekującym  powierzchnie wspólne ( bar , blaty ) z którymi stykają się Goście oraz pracownicy ( bar , ekran POS,  blaty, expresy, szafki, pilot , klamki, poręcze, uchwyty szafek)
  • w toaletach zamieściliśmy środki do dezynfekcji rąk oraz instrukcje mycia rąk, zakładania i zdejmowania maseczek i rękawiczek ochronnych .